Шановні покупці! 

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». 

Щоб повернути товар, потрібно виконати 2 прості кроки: 


1. Упакувати ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати).
2. Зв’язатися з нашими менеджерами за тел. +38 (050) 323 48 88

ВАЖЛИВО! 

Якщо Ви самостійно забирали товар з нашого офісу-складу, то для повернення потрібно звернутися до нас за телефонами вказаних на сторінці Контакти, та повернути товар до нашого офісу-складу.
Процедура повернення може затягнутися на невизначений термін в разі відправки повернення на будь-яку іншу адресу, крім Адреси для повернення (яку буде зазначено нашими менеджерами), або неправильно заповненої  Заяви на поверненя. 
Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки. 

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках: 
– Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару 
– При неповній комплектації повернення
– Якщо товари були у вжитку 

Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. 

Заміна бракованого товару 

Якщо ви отримали товар із заводським дефектом, який не підлягає ремонту, ми обов’язково його обміняємо на одиницю відповідної якості або повернемо кошти. 

Ми не несемо відповідальності за пошкодження, отримані в результаті транспортування транспортними компаніями

Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном +38 (050) 323 48 88 або напишіть на електронну пошту universal_ltd@ukr.net